נתניהו לליברמן: "חוק הגיוס כולל סנקציות, יש 48 שעות למנוע בחירות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לליברמן: "חוק הגיוס כולל סנקציות, יש 48 שעות למנוע בחירות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בכנסת לאחר הכישלון בהרכבת הקואליציה מול ליברמן. ראש הממשלה האשים את ליברמן כי הוא לוקח את המדינה לבחירות, "בשביל שינויים קוסמטיים". נתניהו עדיין היה נראה אופטימי, עדיין נשאר 28 שעות וזה די הרבה זמן

    נתניהו הערב צילום: פלאש 90
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הופיע הערב (שני) בכנסת ולראשונה התייחס למשבר החסר תקדים סביב הקמת הממשלה, עם סירובו של ליברמן להיכנס לקואליציה גם לאחר פשרה משמעותית בחוק הגיוס מהצד החרדי. נתניהו הצהיר "כי לא הצליח לשכנע את ליברמן להיכנס לממשלה" וכי כל הסיעות מחכות רק לו. "אפשר לעשות הרבה ב-48 שעות", עד להעברת החוק בקריאה שלישית לפיזור הכנסת עקץ נתניהו את ליברמן.

    נתניהו הטיח בליברמן כי הוא לא מקבל את תוצאות הבחירות: "העם רוצה שתקום ממשלת ימין בראשותי. אני עושה בדיוק את זה". ראש הממשלה האשים את ליברמן בבזבוז כספי ציבור לשווא: "אין שום סיבה בעולם לשתק את המדינה, לבזבז מיליארדים, כשהפתרון מונח לפנינו. הכל יש שם. הפכנו לאיטליה?".

    .

    בהצהרה לתקשורת אמר ראש הממשלה: "אני עושה מאמצים אדירים למנוע בחירות מיותרות ובזבזניות. הפתרון מונח לפנינו לפי המספרים של צה״ל והחוק כולל הסנקציות. הויכוח קוסמטי ומנופח ובגלל זה לא הולכים לבחירות. יש פתרון אם יש רצון ונכונות, לצערי עד לרגע זה לא הצלחתי לשכנע את ליברמן להימנע מבחירות. אני מצפה שטובת המדינה תגבר על כל אינטרס אחר, עדיין נשאר זמן, אני אמשיך לפעול בכל דרך בזמן שנותר כדי להקים ממשלה. יש 48 שעות אפשר לעשות הרבה דברים ובהם לקיים את רצון הבוחר, ויציבות למדינת ישראל".



    0 תגובות